Powered By Blogger

2013. január 24., csütörtök

Christian Louboutin, luxus, művészet és a cipők



A férfi a cipőkreációk mögött
A Louboutin márka világhíres.

 Melyik divatrajongó ne ismerné a piros talpú cipőcsodákat? Azonban ezek a cipellők igencsak borsos árúak, 100-200 ezer forintot is kóstál egy-egy darab. 

Mivel én is egy átlagos ember vagyok, csak az online shop kínálatát szoktam nyálcsorgatva nézegetni. Eljátszadoztam a gondolattal, hogy mi lenne ha sok pénzem lenne, íme:
--> A márka honlapja <--
















Mindig is valahogy így képzeltem el Hamupipőke üvegcipellőjét a valóságban. Gyönyörű! Viszont egy hétköznapibb szettbe ültettem, a mindennapokban ez ugyan túlzás lenne, de bármilyen más fontosabb eseményre ahol meg kell jelenni, szuper annak aki szereti a luxust, a csillogást, és az eleganciát.

Cipő és kistáska: Louboutin, melltartó, nadrág és blúz: H&M, gyémánt fülbevaló: Tiffany + smink











A tervező természetesen gondolt a lazább csajokra is, így tervezett egy lapostalpú slip on fazonú 'mászkálós' darabot is, a táska zseniálisan szép, a márka lezserebb oldala is szemet gyönyörködtető!
Cipő, táska: Louboutin, Felső, farmer, dzseki, karkötő: H&M + smink












Ti milyen darabokat fogadnátok el a kínálatból?
Ha van bármi kérdésetek ide várom! :)
A heti kedvenc filmem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése